top of page

Afspænding

"Du finder lige de rigtige steder", det hører jeg tit når jeg behandler.

"Jeg har magneter i fingrene", plejer jeg at svare.

 

Mange tror at det skal gøre ondt, før det gør godt. Det er ikke min erfaring. Kunsten er at finde balancen, hvor det gør ondt og er rart på samme tid. På den måde undlader vi at vække kroppens forsvar (som udløses ved smerte) og du kan ligge og nyde, hvordan spændingerne stille og roligt giver efter. 

Så hvis du:

  • har lyst til at opleve en effektiv behandling, der ikke gør ondt

  • foretrækker at beholde tøjet på, når du får behandling                                                                                                                                                                        

så er afspænding lige noget for dig :)    

bottom of page